PODMÍNKY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
(„podmínky“)

POUŽITÉ POJMY:
Správce dat:
 LAZOLOs.r.o. (Balu Apartments), Pod Krejcárkem 975/2, Praha 130 00 (dále „Hotel“)
Zákazník: Fyzická neboprávnická osoba využívající služby provozovatele
Nařízení: NařízeníEvropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecnénařízení o ochraně osobních údajů

OBECNÁ USTANOVENÍ
1. Předmětem těchto podmínek je zajištění zpracovávání osobních údajůzákazníků získaných v rámci obchodní činnosti Hotelu a dále zakotvenípovinnosti zachovávat mlčenlivost o těchto získaných informacích, a to vrozsahu a za podmínek stanovených těmito podmínkami.
2. Hotel se v souladu s těmito podmínkami zavazuje zpracovávat osobní údajezákazníků. Tyto podmínky jsou zhotoveny v rozsahu práv a povinností, které přizpracovávání osobních údajů podle předchozího odstavce vyplývají z příslušnýchprávních předpisů, zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č.2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů(„Nařízení”).

PRÁVA, POVINNOSTI A MLČENLIVOST
1. Hotel se zavazuje přijmout taková technická, personální a jiná potřebnáopatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobnímúdajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejichjinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
2. V souvislosti s poskytováním ubytovacích služeb je Hotel povinen zpracovávatosobní údaje hostů. S těmito údaji pracují zejména:
a. Manažer hotelu
b. Ředitel hotelu
c. Účetní
d. Obsluha restaurace
3. Výše uvedení uživatelé byli poučeni o citlivosti osobních údajů. S osobnímiúdaji hostů nakládají výhradně v rámci služeb poskytovaným Hotelem. Hotel anizaměstnanci nepředávají osobní údaje hostů dalším subjektům. Dalšímizpracovateli osobních údajů hostů jsou:
a. Hotelový rezervační systém
b. společnost Booking Analytics s.r.o. – správce hotelového terminálu
4. Podmínky zpracování a nakládání s osobními údaji hostů jsou upraveny vezpracovatelské smlouvě mezi hotelem a daným zpracovatelem.

INFORMACE O ZÁKAZNÍCÍCH
1. Hotel má zákonnou povinnost uchovávat o svých hostech některé osobníúdaje, a to zejména jméno, příjmení, datum narození, adresa a doba ubytování,číslo a typ dokladu, případné vízum, účel pobytu. Tato povinnost se řídíZákonem o pobytu cizinců na území ČR (326/1999) a Zákonem o místních poplatcích(565/1990). Dle těchto právních předpisů je hotel povinen uchovávat osobníúdaje o zákaznících po dobu 6 let.
2. Zákazník má kdykoli právo požádat hotel o přehled svých osobních údajů. Tytoinformace jsou uchovávány v (i) kartě hosta v hotelovém systému, (ii) v domovníknize a (iii) evidenční knize, které jsou v tištěné podobě uschovány v uzamčenémístnosti. V případě žádosti o výmaz osobních údajů Hotel smaže kartu hosta askartuje domovní a evidenční knihu. Výše uvedeným zákonům však Hotel musídostát. Vyjmenované osobní údaje mohou být smazány až po uplynutí zákonnélhůty.

TECHNICKÉ A ORGANIZAČNÍ ZABEZPEČENÍ OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Hotel se zavazuje, že technicky a organizačně zabezpečí ochranuzpracovávaných osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebonahodilému přístupu k údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněnýmpřenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití aaby byly personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání údajůzabezpečeny veškeré povinnosti správce osobních údajů, vyplývající z právníchpředpisů, zejména Nařízení.

2. Hotel se zavazuje, že zpracovávání údajů bude zabezpečeno zejménanásledujícím způsobem:
a) k osobním údajům budou mít přístup pouze oprávněné osoby Hotelu, které budoumít Hotelem stanoveny podmínky a rozsah zpracování údajů a každá taková osobabude přistupovat k osobním údajům pod svým jednoznačným identifikátorem;
b) osobní údaje budou zpracovávány v prostorách Hotelu, do nichž budou mítpřístup pouze oprávněné osoby nebo jeho dodavatelé (subdodavatelé), vázanístejnými povinnostmi;
c) Hotel zabrání neoprávněnému čtení, vytváření, kopírování, přenosu, úpravě čivymazání záznamů obsahujících osobní údaje;
d) učiní opatření, která umožní určit a ověřit, komu byly osobní údaje předány,kým byly zpracovány, pozměněny nebo smazány.

3. Hotel se zavazuje prostřednictvím vlastních vnitřních předpisů případnězvláštních smluvních ujednání zajistit, že jeho zaměstnanci a jiné osoby, kterébudou zpracovávat osobní údaje, tak budou činit pouze za podmínek a v rozsahuHotelem stanoveném a odpovídajícím pokynům Hotelu. Zejména bude sám (a závazněuloží i těmto uvedeným osobám) zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a obezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobníchúdajů, a to i po skončení zaměstnání nebo příslušných prací u Hotelu.

KAMEROVÝ SYSTÉM
1. Hotel využívá k prevenci ochrany svých zákazníků, svého a jejich majetkukamerový systém. Hotel prohlašuje, že se záznamy žádným způsobem nepracuje,neposkytuje je třetím osobám, či subjektům.
Datum poslední aktualizace: 1.5.2018

Naše webová stránka používá cookies k vylepšení uživatelského zážitku, analýze návštěvnosti a personalizaci obsahu.

Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s uložením všech cookies na vašem zařízení.

Více informací naleznete v našich Nastavení cookies.